Leta i den här bloggen

Sidor

5 sep. 2016

Christine, lärarstudent

Hej! Det är jag som är Christine och jag kommer vara med klass 6A till och med 29/10 2016. Jag går min sista termin på grundlärarutbildningen åk 4-6, Stockholms universitet. De ämnen jag kommer bli behörig i är MA, NO, SV och ENG och jag kommer därmed följa både Stina och Nina under dessa månader. Min uppgift från universitetet är bland annat att jag ska hålla i ca 40 lektioner i dessa ämnen samt arbeta mycket med bedömning.

Övrigt:
Jag bor i Tullinge söder om Stockholm och fyller 25 år i december. På min fritid håller jag på med olika sporter. Det som tar mest av min tid är fotboll men jag tycker även mycket om längdskidåkning, cykling och löpning.

Jag har nu följt klass 6A i en vecka och det är fantastiskt att arbeta med dessa engagerade elever! Det ska bli jätteroligt att vara med och följa deras utveckling samt lära känna dem ännu bättre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar